BIG ONE FITNESS

Přemysl Šimon

E-mail:  premeksimon@seznam.cz

Mobil:   775 960 504
Motto: „Dlouhodobý kondiční rozvoj je jako vaření podle složitého receptu: musíte použít správné ingredience, ve správnou dobu a ve správném množství- a neustále reagujete na měnící se podmínky. Přitom tohle jídlo nepřipravujete hodiny, dny ani týdny- v ideálním případě tímto vařením strávíte zbytek života.“

Jazyky: Čeština, Angličtina

Kvalifikace:

  • Absolvent bakalářského oboru Masarykovy univerzity, Speciální edukace bezpečnostních složek
  • Absolvent magisterského oboru Masarykovy univerzity, Kondiční trénink
  • Absolvent programu celoživotního vzdělávání ,,Instruktor sebeobrany“ – Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita

Specializace:

  • Komplexní cviky s ,,volnou vahou“ (olympijskou činkou/KTB/činkami)
  • Trénink pro zvýšení objemu svalové hmoty
  • ,,Těžký“ silový trénink pro zvýšení maximální síly
  • Trénink pro zvýšení rychlé a explozivní síly s využítím plyometrie i vzpěračských cviků
  • Silový trénink jako prostředek ke snížení rizika zranění v běžném životě i sportu, či jako rehabilitace po zranění
  • Rozvoj vytrvalosti, rychlosti a koordinace – v posilovně i mimo ni
  • Specifická kondiční příprava na míru vašemu sportu formou dlouhodobých tr. plánu (4 měsíce a více) s cílem zvýšit celkovou kondici pro maximalizaci výkonu na soutěžích
  • Trénink dětí od osmi let podle aktuálního senzitivního období a koncepce LTAD. Koordinace, síla, rychlost, vytrvalost, flexibilita.
  • Individuální tréninky sebeobrany
  • Individuální tréninky boxu pro amatérské a výkonostní sportovce
  • Skupinové lekce box a kick box
  • Dlouhodobá práce na rozvoji svalové složky a redukci tukové složky – vstupní diagnostika, monitoring, evaluace (měření InBody aj.)
  • Zdokonalování v ,,železných“ základech: dřep, mrtvý tah, bench press, military press, přemístění, trh, nadhoz.
  • Zaměření na práci s bránicí, prsty/ploskou/klenbou nohy
  • Zvýšení know-how klienta, jeho teoretického základu i praktických zkušeností v oblasti kondičního tréninku -> větší samostatnost klienta

Spolupráce:

  • Kondiční trenér rugby klubů RCB Bystrc a Ragby Akademie – celoroční systematická příprava, tréninkové plány pro kategorie U12 a starší včetně mužů, školení trenérů v problematice sportovní periodizace (plánování), skladba tréninkové jednotky, metody a prostředky pro rozvoj všech složek kondičních schopností
  • Dlouhodobá práce na individuálních trénincích nejen se sportovci, ale i veřejností, která chce silovým tréninkem zvýšit kvalitu svého života (kompenzace sedavého zaměstnání, nebo naopak příprava na fyzicky velmi zatěžující zaměstnání)
  • Podíl na výuce předmětu Kondiční trénink, Specifická silová příprava a předmětech zaměřených na rozvoj rychlosti a koordinace na Fakultě sportvních studií Masarykovy univerzity

Sportovní historie:

  • judo, box, kickbox, fitness