BIG ONE FITNESS

Skupinové lekce

Těšte se na výborné vybavení sálů – taneční tyče, rowing trenažéry, boxovací pytle, bossu, pump sety, balony, elastic bandy, švihadla… Speciální odpružená sportovní podlaha, která chrání Vaše klouby před nárazy a kvalitní ozvučení -celková plocha sálů 300m². Cvičení si maximálně užijete. Nabízíme široké spektrum skupinových cvičebních programů v těchto formách:

Rozvrhy

Dynamické/funkční tréninky

Spálíte při nich velké množství kalorií. Kondičně silové lekce vycházejí z nejúčinnějších principů funkčních a kruhových tréninků, zahrnují vždy komplexní posilování celého těla s cílem formovat postavu a výrazně rozvíjí zdatnost.

Team Pump

– intenzivní skupinový trénink založený na principech crossfitu. Lekce Team Pump rozvíjí silovou a všeobecnou vytrvalost, dynamiku a koordinační schopnosti jedince za užití technik práce s vlastní vahou těla.

Boot Camp

– jde o intenzivní skupinovou sálovou aktivitu lehce militaristického charakteru. Boot Camp je založen na široké množině cviků jak s vlastní vahou, tak i cviků s rozličnými pomůckami. Tato lekce je oblíbena u mužů i žen.

Six Pack Abs(Pevné břicho)

– lekce zaměřená na tvarování břicha – kombinace komplexních cviků na celé tělo s izolovanými cviky na pouze na břicho

Funkční Trénink

– kruhový trénink s vahou vlastního těla. Rychle tvaruje postavu a buduje svalovou hmotu bez tuků.

Tabata

– vysoce intenzivní, těžká a náročná metoda intervalového tréninku, který prokazatelně zlepšuje výkonnost. Velice efektivně rýsuje tělo a zrychluje metabolismus. Cvičení se skládá z 20 sekundových cviků prováděných na 100 %,  proložených dobou odpočinku 10 sekund.

SUPER CARDIO – Cardio Inferno

Vysoce intenzivní metoda kardiovaskulárního tréninku celého těla s prvky kickboxu, yogy, Brazilského jiu-jitsu a cvičení se závažím. Užijete si zábavu, spálíte kalorie a rychle zhubnete tuk. Lekce je v Angličtině a vhodná pro začátečníky i pokročilé.

Rowing (veslování)

– specifická skupinová aktivita na veslařských trenažérech Concept 2. Díky rowingu rychle získáte dobrou fyzickou kondici, tvarujete problematické partie, redukujete podkožní tuk a vzhledem k tomu, že veslování je cvičení bez otřesů, šetříte klouby a páteř.

Rowing Kombi

– kondiční a posilovací lekce s trenažery Concept 2 a  dalšími cvičebními pomůckami; trénink svalů celého těla včetně svalů hlubokého stabilizačního systému a následného protažení. Vhodné pro začátečníky.

Bossu&Balls

– kondiční a posilovací lekce s jedinečnými balančními pomůckami; intenzivní trénink svalů celého těla včetně svalů hlubokého stabilizačního systému.

Míče Express

– 30 minut pro příjemné protažení a posílení celého těla včetně svalů hlubokého stabilizačního systému. Jedná se o lekci pomalejšího charakteru.

Bojové sporty

Dynamic Fight

– je dynamický a bojový trénink pro ženy i muže, začátečníky i pokročilé. Kombinuje prvky thajského boxu, atletické průpravy, funkčního tréninku a posilování všech problémových partií.

Box /Fitbox

– lekce boxu je pro širokou veřejnost, pro začátečníky i pokročilé. Nejedná se o závodní boxování! Cílem lekce je maximálně přiblížit průběh klasického boxerského tréninku s použitím boxerských pomůcek, technik a silového a vytrvalostního tréninku. Boxem získáte vytrvalost, sílu, koordinační schopnosti, zvýší se rychlost reflexů, obranných reakcí a získáte sebevědomí 🙂

Cardio Kick-Box

– speciální kondiční trénink vhodný pro ženy i muže, začátečníky i pokročilé, ve stylu tréninků Kick–boxu, pro vybudování a zlepšení fyzické kondice, síly a vytrvalosti.

Podívejte se na video z lekce

Body&Mind (pomalé zdravotně kompenzační lekce)

Rozvíjí kvalitu života a harmonizují celkový stav těla a mysli, snižují psychické napětí. Vysoce efektivní program pro pevné a štíhlé svaly s důrazem na správné provádění techniky jednotlivých cviků. Rozvíjí flexibilitu, odstraňují bolesti a zatuhlosti páteře, rozvíjí kloubní rozsah a efektivně posilují hluboký stabilizační systém, který je důležitý pro správné držení těla.

Power Yoga

– lekce zaměřená na posílení a protažení svalů celého těla a relaxaci mysli vycházející z poloh tradiční jógy, které jsou spojovány do plynulých, dynamických sestav.

Vinyasa flow Yoga

Vinyasa znamená pohyb sladěný s dechem. Jedná se o dynamickou yogu. Základem je většinou pozdrav slunci, do kterého se vkládají další pozice z klasické jógy.  Vinyasa flow jóga klade větší důraz na dýchaní a svobodu projevu těla a objevení naší přirozenosti.

Zdravá Záda

– cvičení pro odstranění bolesti zad, posilování horního a dolního zkříženého syndromu- ochablé bříško, zkrácená bedra, ochablé mezilopatkové svaly a zkrácené prsní svaly, protažení celého těla. Vhodné pro začátečníky i pokročilé. Ideální pokud máte sedavé zaměstnání.

Strečink

– strečink není určen pouze pro sportovce, ale je vhodným cvičením pro každého, kdo si chce uchovat svůj pohybový aparát co nejdéle v dobrém stavu.Vhodné pro začátečníky i pokročilé. Ideální pro sedavé zaměstnání.

Flexi

– lekce pro ženy – zaměřená na zlepšování flexibility a zvětšování rozsahů.

Dynamic Yoga

– klasická jóga využívající i dynamické a posilovací prvky.

Dynamic Yoga basics

– klasická jóga využívající i dynamické a posilovací prvky. Vhodná pro začátečníky.

Pilates

– bezpečná a efektivní metoda cvičení vhodná pro ženy i muže všech věkových kategorií. Posiluje a tvaruje svaly těla bez mohutného nárůstu svalové hmoty, zlepšuje držení těla, funkčnost, stabilitu a pohyblivost páteře a kloubů, vyrovnává svalové dysbalance, zlepšuje koordinaci, flexibilitu a rovnováhu, učí správné dýchání a správné pohybové stereotypy, pomáhá uvědomit si vlastní tělo a zlepšuje schopnost kontroly pohybů. Odbourává stres a psychické napětí, snižuje únavu, protože svaly jsou používány efektivněji a tělo spotřebovává méně energie. Důraz je kladen zejména na aktivaci hlubokých stabilizačních svalů = přípravná metoda pro jakékoli další pohybové aktivity.

Yoga pro zdravá záda

– Zdravotní jóga zaměřená na efektivní zapojení hlubokých svalů, mobilizaci a stabilizaci páteře, zlepšení držení těla a nápravu nesprávných pohybových stereotypů. Harmonizuje pohybový aparát, protahuje a uvolňuje svaly a klouby. Učí správné dýchání, zlepšuje koncentraci, uklidňuje mysl.

TAIJI (TCHAJ-ŤI)

– čínské bojové umění a QIGONG (ČCHI-KUNG) – čínské cvičení dlouhověkosti, jsou dnes v západním světě ceněné zejména pro své skvělé zdravotní účinky. Cvičení zlepšuje fyzickou kondici, koncentraci a koordinaci, propojuje pravou a levou mozkovou hemisféru, příznivě působí proti únavě, bolestem hlavy, zad a kloubů, dodává novou energii, zjemňuje vnímání a zlepšuje zdravotní stav organizmu. Pomáhá odbourávat stres, napětí a pozitivně ovlivňuje psychickou pohodu člověka. Lekce zahrnuje základní principy cvičení, uvolňovací a protahovací cviky, práci s dechem, výuku krátkých jednoduchých sestav a je vhodná pro všechny bez rozdílu věku a fyzické kondice.

Pomalé posílení MÍČE, BOSSU

Příjemné protažení a posílení celého těla včetně svalů hlubokého stabilizačního systému. Jedná se o lekci pomalejšího charakteru s využitím velkých míčů a bossu.

Taneční lekce

Formují postavu do líbivých křivek a rozvíjí kondici, výrazně také rozvíjí esteticko-kordinační schopnosti a smysl pro rytmus. Respektují zásady kvalitního kardiovaskulárního a “spalovacího tréninku”, jednotlivé pohyby se spojují do choreografií.

Movida

Taneční fitness program kombinující několik tanečních stylů – salsu, merengue, buchata, reggaeton, hip hop, pop, mambo, jive, cumbia a rock and roll. Ideální pro tvarování postavy a zvýšení kondice.

Pole Dance

– (akrobacie a tanec na tyči) spojují dohromady prvky mnoha tanečních stylů – balet, moderní tanec, latinskoamerický tanec atd. s prvky gymnastiky.

Hodiny jsou rozdělené do tří pokročilostí:

A = úplní nováčci, začátečníci

• Měla byste umět: není potřeba předešlá zkušenost s Pole Dance

• Naučíte se: základní točky a jejich kombinace, různé druhy šplhu, nejrůznější sedy a lehy na tyči, připravíte se na zvládnutí základních invertů, armpit hold triků a dalších základních prvků

B = mírně pokročilí

• Měla byste umět: základní točky, šplh, leh a sed na tyči, základní air invert (véčko)

• Naučíte se: outside leg hang (geminy), inside leg hang (scorpio), cupid, hip hold, butterfly, základní kombinace prvků, připravíte se na zvládnutí shouldermountu, pencilu a začneme nacvičovat twisted girp hand spring a další pokročilejší prvky

C = pokročilí

• Měla byste umět: geminy, scorpio, butterfly, cupid

• Naučíte se: složitější prvky jako twisted grip hand spring, elbow grip aysha, zvládnete shloudermounta, pencil, složitější kombinace triků, dále triky, kde je důležitá flexibilita nohou a zad a jako je jade, russian split, cocoon a další obtížné prvky

Pole Flexi

– tato lekce je zaměřená na zvýšení flexibility nohou a zad, protažení a posílení svalů celého těla s využitím statické vertikální tyče. Vhodné jak pro úplné začátečníky, tak i pro pokročilé. K úspěšnému absolvování lekce není nutné absolvovat jakékoliv hodiny Pole Dance. Kapacita 10 míst.

Pole trénink bez trenéra

-přijďte si sami procvičit to, co jste se již naučili na lekcích Pole Dance. Trénink bez trenéra trvá 60 min a je na vlastní nebezpečí a bez možnosti použití aparatury – můžete si donést vlastní.

Pole Dance Kids

– pro děti 6 – 12let. Naučí se základní prvky POLE DANCE, správně držet tělo, vnímat hudbu a rytmus. Získají průpravu gymnastiky, moderního tance, (street dance), akrobacie, baletu a choreografie. Rodiče mají možnost být na lekci s dětmi.

Cross Workout

– je specifická skupinová lekce pod vedením osobního trenéra, max.počet osob na lekci je 6. Více o Cross Workout.

Kurz pro ženy v posilovně

Open Gym

  • otevření sálu pro veřejnost
  • v BIG ONE FITNESS Mendlák, Václavská 6
  • využijte veškerého vybavení sálu (boxovací pytle, bossu,…)

PRAVIDLA Open Gym

SÁL na skupinové lekce otevřený PRO VEŘEJNOST

1.   „OPEN GYM” – volné užití Funkčního Sálu dle rozvrhu níže.
2.   Udržuj pořádek – po tréninku očisti užitý prostor a pomůcky.
3.   Užité pomůcky vracej zodpovědně na své místo.
4.   Zákaz odhazování a nekontrolované práce s jakýmkoliv náčiním.
5.   Zákaz tréninku a pohybu v OPEN GYM v otevřené obuvi   či bez obuvi.
6.   Zákaz vynášení náčiní ze sálu, používání magnézia a pouštění aparatury.
7.   Možnost použití pouze připravených rowingových trenažerů.
8.   Manipulace s boxovacími pytli – pouze po zaškolení trenérem B1F. Pytle aretujte tyčí, boxujte teprve poté, co je pytel zajištěn. Je třeba všechny pomůcky opět uklidit na původní místo.
9.   Cvičení v OPEN GYM pouze na vlastní nebezpečí.

Rozvrh sálu pro veřejnost:

PO

7:00 – 16:30

ÚT

7:00– 16:30

ST

7:00 – 16:30

ČT

7:00 – 16:30

8:30 – 16:30

SO

8:30 – 19:30

NE

9:00 – 16:00